Zo bereik je simpel en snel een klantenservice

De klantenservice bellen is vaak niet een van de leukste dingen om te doen. Je moet eerst op zoek naar de gegevens. Als je die eindelijk hebt gevonden, dan komt het moeilijkste: de automatische beantwoorder. Je moet dan steeds naar een volgende vraag luisteren om daarna een toets in te drukken. Het ergste is nog als blijkt dat, wanneer je eindelijk bijna contact het met een medewerker van de klantenservice, je een klant- of ordernummer bij de hand moet hebben. Wanneer je deze niet hebt, moet je weer opnieuw beginnen. Gelukkig kun je het allemaal simpeler aanpakken met Klantenservicetelefoon.nl.

Bereik allerlei bedrijven met 0900 – 1850

Het op zoek gaan naar het telefoonnummer van een klantenservice is met Klantenservicetelefoon.nl verleden tijd. Deze dienst heeft namelijk een handig foefje bedacht. Je belt namelijk gewoon naar een nummer (0900 – 1850). Hierna word je doorgeschakeld naar bijvoorbeeld het telefoonnummer van de klantenservice van Otto. Zo kun je ook als je niet thuis bent snel de klantenservice van je keuze bereiken. Je hoeft alleen maar 0900 – 1850 in de lijst met contacten van je smartphone te zetten.

Check voordat je belt het keuzemenu

Wil je liever rechtstreeks bellen naar een klantenservice dan kan dat ook. Op Klantenservicetelefoon.nl vind je namelijk de contactgegevens van een grote reeks winkels. Zo staat er bijvoorbeeld het telefoonnummer van Zalando, We Fashion en C&A. Maar ook heel ander soort bedrijven kom je op de website van de Klantenservice Telefoon tegen: banken, energieleveranciers, gemeenten, loterijen en nog veel meer. Bovendien vind je per bedrijf de tekst van het keuzeprogramma. Zo ben je voorbereid op eventuele benodigde klant- of ordernummers en kun je sneller je keuze maken. Dat scheelt weer in de gesprekskosten!