Bijoux groothandel Nederland al 30 jaar nummer één

B

In Nederland zijn er ontelbaar veel leveranciers van bijoux en sierraden, die zich proberen te onderscheiden. De concurrentie is moordend dus je moet van goede huizen af komen om je bijoux merk onderscheidend te maken ten aanzien van je concurrenten. Naast dat je je kan onderscheiden door middel van je merknaam, kan je dat ook op een andere manier doen. Bijoux groothandel weet heel goed hoe zij dat kunnen. Zij onderscheiden zich erg goed van de concurrentie door hun aantal jaar werkervaring. Al ruim 30 jaar zijn zij expert op het gebied van bijoux, rondom het in en verkopen van bijoux en sierraden.

Hoe wordt je nummer één bijoux groothandel?

Natuurlijk werken de 30 jaar aan in en verkoop ervaring goed mee om jezelf als merk te kunnen onderscheiden. Maar met verkoop ervaring alleen red je het natuurlijk niet alleen. Andere in en verkoop bedrijven willen net zo goed worden en doen er alles aan om jou van je troon te stoten. Bijoux groothandel zet daarom flink in op vernieuwende marketing en communicatie strategieën. Niet alleen is hun website altijd up to date, maar ook zijn hun social media kanalen altijd goed bijgewerkt. Misschien wel een van de grootste geheimen van het worden en het blijven van een groot merk is het onderhouden van klantcontact. Klanten hechten enorm veel waarden aan een snelle reactie op een vraag op opmerking.

Wisselende collectie maakt het verschil

Bijoux groothandel zet naast een goede social media en marketingcommunicatie strategie ook in op een ander gebied. Twee maal per jaar adverteren ze groots met een wisselende zomer en wintercollectie. De zomercollectie wordt in januari aangekondigd door middel van een marketing strategie. De zomercollectie betstaat uit een nieuw assortiment van bijoux van ruim 800 nieuwe producten. De wintercollectie wordt in augustus gelanceerd en heeft een nieuwe en wisselende collectie van ruim 700 tot 800 nieuwe bijoux.